Diş Estetiği Fiyatları

Diş estetiği yaptıranlar uzun vadede elde ettikleri faydalar sayesinde uygulamadan memnun kaldıklarını ifade etmektedir. Günümüzde diş sağlığı sorunlarının en temel nedenleri arasında dişlerin yapısında ve dizilişinde yaşanan problemler gelmektedir. Dişlerin görünümünde meydana gelen tüm sorunlar için hastanın genel sağlık durumuna ve yapısına göre farklı tip diş estetiği tedavileri uygulanabilir.

Diş estetiği kapsamında; diş beyazlatma, porselen lamina kaplama, iplant, zirkonyum vb. birçok farklı işlem tercih edilebilir. Söz konusu işlemler diş estetiği fiyatları 2020 yılı içinde de temel belirleyici faktör olarak karşımıza çıkmaktadır.

Diş Estetiği Nedir?

Diş estetiği, dişlerinin görünümünden rahatsız olan ve farklı tip nedenlere bağlı olarak dişlerin yapısında ve dizilişlerinde sorun yaşayan kişilere uygulanan tıbbi bir müdahaledir. Zaman zaman bu tip sorunlar bir zorunluluk olarak uygulanabileceği gibi estetik kaygılarla da yapılabilir. Diş estetiği sırasında uygulanan başlıca tedavi yöntemleri arasında:

• Diş beyazlatma,
    • Lamina porselen kapplama,
    • İplant tedavileri,
    • Zirkonyum tedavisi,
    • Ortodonti vb.

Yer almaktadır. Söz konusu tedavi yöntemleri arasından hasta için en uygun olanı seçilerek uygulanmaya başlar. Ağız ve diz sağlığının korunması için düzenli bakım kadar bu tip uygulamalara başvurulması da son derece önemlidir.

dis estetigi nedir

dis estetigi nasil yapilir

Diş Estetiği Nasıl Yapılır?

Diş kaplama çeşitleri ve diş estetiği türlerine göre tedavi sırasında yapılan uygulamalarda farklılık göstermektedir. Bu nedenle seçilen tedavi biçimi ve hasta beklentilerinin uyumu son derece önemlidir. Örneğin diş beyazlatma yöntemi ile uygulanan ilaç ve lazer uygulamaları iplant tedavilerine göre çok daha kısa sürede yapılmaktadır. Bu nedenle seçilen tedavi yöntemi müdahalenin belirlenmesinde de etkili olacaktır.

Uzman bir diş hekimi tarafından yapılması gereken bu tip uygulamalarda hastanın genel sağlık durumu son derece önemlidir. Özellikle ağız, çene ve diş yapısına göre her hasta için farklı bir tedavi yöntemi seçilebilir. Öte yandan çocuklar ve yetişkinlere göre farklı uygulamalar yapıldığı gibi diş estetiği açısından kadın ve erkekler içinde farklı tip uygulamalara başvurulabilir. Bu nedenle diş estetiği fiyatları 2020 yılında da söz konusu değişkenlere göre belirlenmektedir.

Ayrıca diş beyazlatma ile ilgili bilgilere bakabilirsiniz.

Diş Estetiği Kimlere Yapılabilir?

Diş estetiği tedavisi kapsamında herkes için farklı tip bir uygulama tercih edilebilir. Diş estetiği genellikle:

• Koyu renkli dişler,
    • Aralıklı ve çarpık dişlere sahip olanlar,
    • Üst dişlerin alt dişlere kavuşmaması,
    • Aşınmış ve hassas dişlere sahip,
    • Diş kaybı yaşayanlar vb.

Türden hastalara uygulanabilir. Diş estetiği fiyatları 2020 yılında söz konusu uygulamalara göre farklılık gösterecektir.

18 Şubat 2020