AKLINIZDA SORU İŞARETİ KALMASIN
Siz değerli ziyaretçilerimiz için sıkça karşılaştığımız soruları derledik ve cevapları ile birlikte bilginize sunduk.
İmplantların ömrü ne kadar?
İmplantların ağızda 30 - 40 yıl kadar sorunsuz kaldıkları gözlenmiştir. Fakat implantların ömürlerini belirleyen çeşitli etkenler vardır. Bunların başında implantın uygulandığı kişinin sağlık durumu ve implant bakımına gösterilen özendir. İmplantların uygun koşullar sağlandığında bir ömür boyu kullanılabildiği bilinmektedir. İmplantlarınızı ne kadar süreyle kullanabileceğiniz ve bakımını nasıl yapacağınız diş hekiminiz tarafından sizlere detaylı bir şekilde anlatılacaktır.
Diş Ağrısına ne iyi gelir
Pek çok farklı nedenden kaynaklanabilen diş ağrısının tedavisi için en kısa sürede diş hekimine başvurmak gerekir.
Hangi Yaş Döneminde Tel Tedavisi’ne Daha Çok Başvurulmaktadır?
Lütfen çift tırnak gibi özel karakterler kullanmayınız.
SGK ile anlaşmanız var mı?
SGK nın yada Sağlık Bakanlığının Türkiye genelinde devlet ve üniversite hastaneleri hariç özel diş hizmeti veren kuruluşlarla anlaşması yoktur.
Muayene ve Röntgen ücreti nedir?
Kliniğimizde Muayene ve buna bağlı röntgen çekimlerinde ücretsiz olarak hizmet verilmektedir.
Diş ağrım var randevusuz gelebilir miyim?
Acil olarak ağrınız ve şikayetiniz olduğunda kliniğimize randevusuz bir şekilde gelebilirsiniz.
Siyah dolgu zararlı mıdır?
Her dolgunun belli bir klinik ömrü vardır, bu ömür hastadan hastaya ağız hijyenine bağlı olarak farklılık göstermektedir. Eğer amalgam dolgudan estetik dışında bir şikayetiniz yoksa ( ağrı, sızlama, kırık, çatlak ) değiştirilmesine gerek yoktur. Estetik açıdan dişiniz ile aynı renkte olmadığından veya gülümsediğinizde sizi rahatsız ediyorsa beyaz kompozit dolguyla değişimi yapılabir.
Ağız kokum var tedavisi mümkün müdür?
Ağız kokusunun, Diş çürükleri, diş iltihapları, mide problemi kaynaklı ve üst solunum yolu problemleri gibi birçok nedeni vardır. Dişten kaynaklı nedenlerde; yani çürük dişlerin tedavi edilmesi, iltihaplı dişlerin tedavi edilmesi ve diş temizliğinin düzenli olarak yapılmasıyla ağız kokusu önlenebilir. Bu durumların ardından devam eden kötü ağız kokusu var ise, iç hastalıkları uzmanına hastamız yönlendirilerek sistemik açıdan nedenleri saptanabilir.
İmplant yapıldıktan sonra dişlerim ne zaman takılır
Yıllarca dişsiz kalan hastalarımızın implant yapıldıktan sonra en sabırsız oldukları konudur. İmplant yapıldıktan sonra çene kemiği ve implantın bütünleşmesi önemlidir. Bunun için, alt çenede 2-3 ay, üst çenede ise 3-4 ay bekleme süresi gereklidir.